Pages

Sunday, October 24, 2010

berdetak hatiku..

jangan kau tanya..
mengapa aku sudah tidak mampu untuk memberi hatiku lagi..
jangan kau tanya
apakah sebab nya terjadi semua ini..
jangan kau tanya
dimana silapnya dan punca kekalahan ini..
bersama kita bina bersama2..empayar ini..
alasanmu cukup memeritkan lagi hatiku...
langsung tidak jelas penghujahanmu...
mudah kau lontarkan kata2...namun yang pasti..
aku mengenali kamu..sejauhmana??
mungkin tidak sebaik taj mahal..
mungkin tidak sebagus yusuf ...
ttapi aku kenal kamu...
aku cuma insan biasa yang sakit bila disakiti...
satu pepatah yang jelas buat kamu...
yang dikejar tak dapat yang dikendong keciciran.
andai kata kamu membaca luahan ini,,hanya kamu tahu apa yang aku maksudkan...
tapi knapa di saat2 aku sudah mula menyayangi dengn sepenuh hati
di saat2 aku sudah menerima segala kelebihan..kekurangan...
kesakitan ini tidak mampu ku tahan..ia terlalu pedih untuk
diungkapkan dengan kata2..
sekadar
luahan rasa...

No comments:

Post a Comment