Pages

Wednesday, October 20, 2010

jelaskan

aku x tahu la knapee?
persoalan nie timbul dalam kepale otak aku tibe2 je kan...
so aku nak la menaip mlm nie....
kenape seseorang 2 boleh lupekan segalenye dalam sekelip mate
kenape seseorang 2 langsung x rasional dalam buat keputusan
knape seseorg 2....bleh berubah sekelip mate bile berjumpe dgn org lain
adakah die memg jenis macam 2...
adakah die memg sengaje nak mempermainkan perasaan org
adakah die x thu bahawa setiap org punya perasaan kasih dan sayang terhadapnya..
kenape segala kenangan2 pahit manis bersama diketepikan begitu saje bile da bertemu yg lain..
knape sumer nnie terjadi...knaper...
aku masih langsung tidak memahami manusia sebegini...
setiap lorong kehidupan yg aku lalui sekarang semuanya terdapat kenangan bersamanya
namun sekarang hanya tinggal bayang2,,,,..
walaupun hati menolak...minda masih terngiang2....
aku bencikan perasaan sebegini...
zahirnya bhagia disamping org lain,..
tetapi hati masih belum bersedia bergerak drpada hatinya...
aku kabur...aku kabur dengan semua ini...
btulkah apa yang aku sedang hadapi...fikiran aku kekadang melayang...
melayang menjengah masa lalu...walau sesusah manapun akan ku cuba penuhi
permintaannya....namun balasannya...sedikit tidak berbelas..
sekurang kurangnya jelaskanlah padaku..jelaskan....

No comments:

Post a Comment