Pages

Monday, January 17, 2011

latest update


ini ialah latest update aku..
penceritaan mengenai gunung jerai dan krl
jelas sekali kpr lebih baik daripada ini
namun apa yg aku hajati...aku dah dapat sijil rekreasi tahap 1
selepas ini..aku akan teruskan kepada level 2...dan kalau ade rezeki..akan ku gerak ke level 3...
hajat di hati ini..akan ku lakukan slow2..
gunung jerai telah ku tawan..aku akan ke gunung2 lain pule..
minat aku kepada reccan semakin jelas..aku tenang hidup bersama unggun api..hammock dan kawan2...terasa luas duniaku...terasa nyaman duniaku,..angin2 gunung sangat menyamankan
di saat aku merasainya..dunia ini subhanallah,,,
indahnya ciptaan yg maha Esa..
kepenatan memg terasa..namun kepuasan...tiada nilai tolok bandingnya..
ohh..indahnya dunia...
aku mahu ketepikan yg tidak penting dan terus fokus kepada yg penting2 sahaja...
dalam hidupku...rekreasi..perkara top 10 dalam kamus hidupku..

No comments:

Post a Comment