Pages

Saturday, January 1, 2011

TAHUN BARU 2011


Ape yang bermaiin di fikiran aku di tahun 2011 ini...
aku jer yg tau kan...
1st skali aku nak naikkan pointer aku untuk sem 4 nie...
and then..aku nak biase2..malas nak jnji berie2...
sbb memg aku tau..kalau azam berie rie...nnti x terbuat bro...
hahahaha....pengalaman malam thun baru...
agak memeningkan kepale...dengan keserabutan..dan kekusutan kota
KL...bndar yg x pernah sunyi..aku dtg jenguk mase mlm thun bru...
perh...bapak ramai manusie kan...
dengan sahabat baik gua...ahmad kampit...
menggile di KL....and memg gile yang teramat giler...
aku tak tau la giler tahap mane...
mjur aku ade lesen dah motor...
kalau x...esh..kne tahan polis dah kome 2 org nie....keesokan hari...
perh..menyesal pulak datang menjelma,...
menghabiskan duit yang x ke mane...
maksudnye...x berfaedah...macam cibai ase die kan...kah3....
azam tahun baru aku,...nak kurgkan mnde yg x ptut...
membaykkan mnde yg ptot...2 jer....wahahahaha...
semoga semua berjaye di tahun bru nie...umur gua pon baru masuk 21 kan mase
27.12 hari 2...semakin matang ke???
depend semue atas environment di sekeliling aku...
hahahahaaa....

2 comments:

  1. tahun baru pling x btol bru..
    smbutan pling pelik kter pnah wt..
    x sggop ag da pas nie bro..
    cm haram rse nye..
    ok..ok..ok
    hahahaaa

    ReplyDelete
  2. hahahaha..malu dowh dgn diri sendiri

    ReplyDelete