Pages

Sunday, September 25, 2011

suatu masa

baru2 ni..si dia ingtkan aku kembali zaman2 aku bru lepas spm dlu..mase aku berumur 17 thun dan mula mengorak langkah menongkah erti kehidupan..bahang peritnye masih aku ingat sehingga kini,namun aku gagahi..berusaha untuk cekal sedaya mungkin hanya untuk bangun,namun kekecewaan bukan dapat diubati dengan sekadar bangun,fight with everything i have at that time really make me realize everything needs sacrifice,,i left my everything behind to make my parents smile again.outside them u may see tthey can still smile and said its ok..u,ve tried ur best..but inside them only God knows how they hope...
that time i,ve made my decision,to left my girl,frens,and things tht make my life enjoyable..i started a new life..aku tinggalkan segalanye.
aku bangun dan teruskan perjuangan dan ya,sekarang aku masih terkapai2 mencari impian..namun pasti kan ku buktikan pada mereka..walaupun aku xleh jdi sehebat tokoh2 terkenal..aku tetap akan bhgiakan kamu berdua..life is not about destination,but its all about our journey..how we fight,are we gonna fight strong or not..and one thing the most important thing..wht is the purpose of our life?aku cume berkongsi.tpi aku sendiri pon x sanggup lagi menempuh rase itu..terlalu pahit untuk ditelan.ape yg boleh dilakukan..? kite merancang Allah menentukan..

No comments:

Post a Comment