Pages

Thursday, June 24, 2010

best frenz ever

Setelah kekecewaan yang dirasai pada masa lepas, yang aku ada cuma harapan ,harapan yang mungkin ye atau tidak masih terngiang2 di ingatan.aku cuba untuk bangun dari kesilapan dan aku mula berfikir untuk mase depan aku sendri, smk clifford menjadi saksi persahabatan kami.walaupun nmpak biasa2 jer,tpi bila dirasai ia cukup bermakna untuk diimbau kembali.Kehidupan aku mula terasa bila berada di sini,suasana yang tenang..sume kpale gile2,dan sume msuk kpale ngn aku..x pernah sekalipon aku rase rindu kat sahabat2 aku mcm nie..tpi bile berpisah lame dgn dorg nie,jumpe je blik..ase lega 2 dtg..entahla..aku pon x tau ape leganya..tpi yang aku tau aku syg kat deme2 blake nie..klau la ade awek cun lalu sebelah pon gua x lyn laa.baik aku dduk dgn dorg nie..hehehe..bile berjumpe 2 ade aje progrm nk dirncg..hahaha,,setakat kutuk mengutuk 2 biase sgt dah..sekarang bile masing2 sume dah berjaye ke menare gading pon masing2 masih berhubung..ingt lagi mase 2..si pns brn 2 mengamuk..bile ktorg dtg jer dkt ngn die ..die tau dah mesti ade sahabat2 untuk die..reda ckit..klau ade mslah pape pon..ckp jer..mesti ade yg dtg tolong..study same2..mniru same2..keh3..klaw ade yg bergadoh dgn awek ke ape ke..mesti ade yg tlg rlek2 kan..huh,mcm poyo jer cite nie..tpi sume 2 btul berlaku depan mate aku..termasuk aku sendri la 2..hehe..kitorg nie mcm adik beradik lak..sometimes 2..aku ase dorg lgi care dri akk n abg aku...hehe..ape2 pon..coretan nie just untuk luahkan rindu di hati pada sahabat2 yang berselerak seluruh malaysia sekarang nie..aku kat upm skang nie pon hepy,,ade budak gile 2 3 ekor nie ha..hahaha,,cume sekadar imbasan mase lalu yang begitu pahit untuk aku lepaskan.

2 comments:

  1. miz all the moment with all of you..
    budak nakal authority still in my mind..
    love u all deep from my heart..
    together we belong

    ReplyDelete
  2. rindu kat padang ni

    ReplyDelete