Pages

Saturday, June 26, 2010

indahnye malam...


Ku x pernah merasa,keindahan malam yang begitu indah bersama rakan-rakan..hilang segala rasa gundah di benak hati..terasa bagaikan begitu asyik melihat pemandangan malam,waktu itu aku harap x ada unggas2 yang dtg mengganggu...angin sepoi2 bhasa lembut menyapa tubuhku.. x sangka begini indah suasana ketika ramai yang dihanyut lena malam..di tepian air aku melepaskan segala tekanan yang terbelenggu..yang aku ingin pada waktu itu...ia akan menghapus segala duka2 dalam diri..bersama rakan2 kacip mencipta memori yang sebegitu akan ku simpan sebagai memori manis..biarpon hanya seketika..sementara menunggu unggas meround kawasannya...sambil mendengar halwa telinga yang menenangkan segala otot2 badanku... jauh setetika dari kesibukan kota(aiseh) padahal bunyi siren ambulan n keteapi klia ade di sebelah...namun aku buat2 x peduli..yang aku nk mahu hnyalah menikmati kegelapan malam dengan gurauan2 bengong membe kacip...rokok di tgn masih berapi..ttpi tidak diberi perhatian.. dgn prut yang kenyang dan hati yg senang...aku menghirup udara segar...x sangke2 ade kawasan yang masih belom aku terokai dalam setahun nie...ingtkan nk buat unggun..tpi angin yang terlalu kuat menyebbkan aku membatalkan saje hasrat 2...dan aku terus menikmati lambaian angin yang x putus2...oh best nye la rase....hurmmm..pokok2 yang merimbun terus memberikan tenaga kepada sang angin untuk terus meniup...terasa sejuk di seluruh badan... ttapi saje beragas nk cbut baju..huhu,,,lari daripada udara aircond..terasa heaven dan syg untuk melepaskan moment 2...aku tau aku akan kembali lagi ke tempat itu..namun malam ini aku x kan jgak lupekan...kenangan bersama teman2 seperjuangan...

3 comments:

  1. part demo kencing dlm kolam demo x tulis?kehkeh

    ReplyDelete
  2. i think i knw dat place.. :)nice kn...we all pernah smbut birthday kt sane...dem cool!!!

    ReplyDelete
  3. haha...clako yen..malou da...
    yolo..ko lurunnaa nie...hehehe

    ReplyDelete