Pages

Monday, June 21, 2010

byk agi cite yg nk aku sampaikn...cume die pending jer dlm pale otak aku nie...semenjak aku jdi sebhgn drpd ahli penting dkt tempat aku nie...hidup aku da berubh..x cm dlu..aku jdi terkejar2 ngn mase,,aku da try asenye nk baiki mase aku tpi,,x termanage2 jgk...aku pon plik gak kenkdg...aku hrp la one day aku dapt manage mase dgn baik ,aku nie ade tggungjwb sbgai hamba...anak...pelajar..adik..kekasih...kawan...sahabat..n skrg tambah agi..jdik mtm lak...walaupon nampak bese2 jer..tpi byk gak 2...huh..kenkdg aku bertekad gak nak jge timing dgn baik n teratur...tpi 2 lah..tetp berterabur jgk...tpi at least aku berusha la kan...hmm...law ade yg agak terabai 2...aku xtau la cmne nak explain...cz aku x pandai btul main dgn ayat nie....mgkin aku agak lalai kot....hmmmm....awek aku pon kenkdg hangin gak ngn aku...aku phm...tpi aku nak explain 2 pending jer,,puas nk pkir ayat,,,adui,....kadang aku bia jer,,,bia die phm sendri....ape punye pkwe laa....hmm,,xpe..aku dlm proses blaja nie...sabo2....

No comments:

Post a Comment