Pages

Monday, June 21, 2010

sron0k yg x hepy..

puas aku berjalan jalan mengelilingi pantai pada hari tersebut....kegembiraan itu memg terasa namun disebalik 2 aku dapt rase kekurgn yg terdapat pada board kami sepanjg prog nie berlangsung...aku x dpt rase kemanisan bersahabt,kecuali dgn membe kacip aku sendri la kan,,,,ish musykil aku...x sporting langsung la dak2 nie...mcm bangang pon ade....pelik aku ...cmne la nk jlin hubungn dgn masysrakat nanti...hish....pelik2 ade jgk org cm2 dlm dunie nie....argh....da la pnt..time nk enjoy rmai2 pon x leh...dey...ape da...law piker molek2 xde la cmnie...dah 2 ade jgk yg time enjoy jer ade timbul mke die..time lain 2...syp jer dgn alasan masing2,.,,dah 2 cmne nk mengenal sesame sendri...aku pgg jgk kate pepatah...x knl maka x cinta....tapi.....cmne nak knal..masing2 x sporting...eh cmon la...kite dah sampai peringkat degree dah nie...mcm budak f5 jer.....tgk mcm matang...da mcm mak budak pon ade...tpi....laaa,,mengade2...ase cm nak sepak2 tengkok dorg 2....

2 comments: