Pages

Saturday, October 16, 2010

x thulaa...ape nie...

aku selalu msg dier nie...
semakin ari aku ase semakin mendalam cinte nie..
aku sayangkan die...
die cinte pertame aku....
nthla...aku nak explain pon x thu..
setiap kali aku msg n teringt dier...
aku tersenyum keseorangn...
hehe....wajahnya terlalu sweet manis bila dipandang
bersih...org kate klau perempuan yang bersih mukenye..
dan selese dipandang...mesti ade amaln yg die buat...
sama ade nk thu die jodoh aku @ tidak...
masih terlalu awal..namun ade juga aku berharap...
huhu...mukanya yg licin putih..bile senyum je..
pergh..boleh luruh jantung der....huhu
namun aku masih x thu..apakah rrasa ini...
aku harap ianya betul...
x sia sia Dia temukan aku dgn org yg salah dahulu....
semoge rasa ini terus berbunga dihatinya...
mahupun dihatiku sendiri....hihi...

No comments:

Post a Comment