Pages

Friday, April 1, 2011

MAC



MAJLIS ANUGERAH CANSELOR satu program yang merupakan ke 3 terbsar dalam kalendar kolej canselor kolej kesayangan aku nie
tahun ni, mac paling sukar pernah aku lalui sebab akulah pengarah program
1st tyme jadik pengrah program pening gak la kepale aku nie...daripada sebesar2sehingga sekecik2 unit aku kene kontrol..kalau dulu jadi ajk makanan uruskan makanan jer...sekarang segala bnde...daripada seberat2 protokol...sehinggalah ke buku cenderamata....
minggu pertame: meeting berjalan lancar..
minggu kedua : report untuk setiap unit untuk gerak kerja diorg
minggu ketiga: banyak la pulak masalahnye...aku mintak dalam 10 k...last2 dapat 3 k jer daripada pihak pentadbiran, kemudian baru dpat tau..tarikh majlis kene tunde pulak..
minggu keempat: aku da start serabut kpale tahap gaban, tarikh kene awalkan pulak..paperwork masih lagi x lulus, gerak kerja tunggang langgang, ajk aku plak semua freshie...yang real freshie,,xpenah terlibat sebelum nie..so, aku tanye sorg2...amnde lagi masalah dorg nie..aku cuba tok jadik mtm yang baik menjawab segale pertanyaan ajk aku..satu demi satu...
m4: (isnin)pegi kelas wat tak tau
(selase) ponteng= settlekan bajet dgn Dr.pengetue
(rabu) paperwork da llus, aku lega..tpi kene settle makanan, peralatan..
khamis=ponteng lagi, aku wat gerak kerja final, meeting final checklist da wat rabu, wat rehearsel berulang kali
jumaat= hari kejadian, aku da gementar da nie..mnde laa nk jadi...,petang 2 baru nak angkat2 meja...malam 2 dalam 7 setting tempat tepi tasik baik punyer...
tepat kol 8...2 3 titis air hujan aku dpaat ase di muke ku,...aku just doa byk2 jgnla ujan mlm nie...
kemudian, majlis berlangsung...ajk teknikal aku wat slect..ase cm nk marah..tpi gua duk meja vvip nie...biar jelah..pandai la dorg 2...
sampai kol 10;30 majlis habis...dgr je lagu kolej aku dah lege...fuhhh...habis majlis aku,,,mjlis 2 jam jer...tpi persiapan perghhh..macam haram....penat giler kepale otak memikir...lepas nie xnk dah aku jadik pengrah program..ckupla sekali...tolonglaa...waaa....tpi alhamdulillah mlm 2...aku ckup heppy tgk majlis berlangsung...ajk2 aku buat kerja...dgn baik...thnks semua...

No comments:

Post a Comment