Pages

Thursday, April 19, 2012

seorang pemerhati

aku perhatikan kamu..jgn sangke aku dduk senyap aku x tgk kamu..aku tgk kamu..aku perhatikan setiap langkah yg kamu tuju..

dan alhamdulillah...subhanallah
aku dapat lihat perkembangan dalam diri kamu..

dan ya...
kamu semakin byk berfikir..
kamu semakin matang dengan mengambil keadaan di sekeliling kamu sebagai panduan...
kamu semakin berani buat keputusan...
kamu semakin berisi..tidak lagi kosong..

kamu thu aku sygkn kamu..
aku rindukn kamu..aku sntsa cuba cari jalan untuk buka minda kamu..
buka pemikiran kamu..

aku lelaki..
tugas aku ialah membimbing..
walau aku tahu aku sudah byk juga tersilap langkah..
mungkin ada kasarnya mengajar..
aku minta maaf....tpi itulah aku..

andai kau salah..aku tgur supaya jadi kamu lebih baik..
andai aku yg salah..tgurlah aku juga..
ikhlas..

No comments:

Post a Comment