Pages

Saturday, December 1, 2012

time passed away

hai...rasenye dah lame sangat aku x maenulis.. kali ni aku nak crita pasal random...ego manusia ni tinggi..termasuk juga aku yang juga punya ego tersendiri.. aku anak keenam dari adik beradik..dan aku yang paling akhir..aku cume kenal abg sulong aku pada umur 18 tahun..i mean really knowing him as a brother... nak katekan ego aku tinggi sgt pon tidak la jugak...tpi ade sesetengah bnde yang buat aku trus panas..1.ade org main kepala aku..2. mak bapak jgn dibabitkan.. 3.ade org yg mncabar egoku..tapi walau mcm mane pon..aku tetap mudah mengalah dan meminta maaf seandainye aku buat silap...aku jenis yang lembut hati jgkla... dari segi panas baran 2 ...ade la sikit2...sebab background fmily aku ni mostly semuanye garang...turun genetik dari bapak aku...tapi aku bersyukur sebab bapak aku garang..sebab die hari ni aku ade di sini... didikan lama dari org lame...i accept that now.. dari zaman sekolah menengah sampai sekarang..aku banyak masalah dengan partner aku.. especially girls lah...nak dijadikan cerita..aku ni antara org yg famous lah in school dulu..i have reputation..i have potential..n im very simple person...aku ade ramai ex-gf yang dlunye aku berbangge nak crite kt org..sebb aku hebat boleh tackle pempuan just like that..in a blink eyes..tapi hari nih..aku xtahu mane hala tuju aku...aku hilang segalanya...aku hilang punca..semuanya relate kepade aku semula... sekarang aku dah sedar...jadi playboy..pasang scandal byk2 bukan lagi satu kegembiraan buat aku.. aku dah mula melangkah..menjejakkan kaki ke alam dewasa..aku bersedia untuk ape saje kemungkinan...i want to see the real world outside there..i want to travel n i love travel so much..to anywhere in the world..i remember one of the best movies i ever watched was Forrest Gump 1994..it is so inspirational,that he lives his life with full of colors and destiny..life of a human can be like a feathers which can fly anywhere or elsewhere, following the breezes of winds..or we all have a destiny that we have to achieve in our life...n mybe i can understand now where lives bringing me..mybe i will keep going to my destiny or i'll just let the winds blow me anywhere...n dying is a part of life that u must bear with..we know one day we r going to die..just bring it on life!! i'll do wht i should do..

No comments:

Post a Comment